)*(نصیحت

عشق مانند ویلون است موزیک آن ممکن است ٬ قطع شود ولی تارهای آن همیشه می ماند عشق مانند جنگ است ، به راحتی شروع میشود اما به سختی پایان میپذیرد عشق تازه از زمین است و عشق کهنه از بهشت وقتی عشق وجود داشته باشد هیچ خانه ای کوچک نیست عشق مانند جیوه در دست است ٬ اگر انگشتان خود را باز نگه داری می ماند ولی اگر دست خود را مشت کنی از میان انگشتانت فرار میکند عشق یعنی حمایت ٬ احترام و علاقه دو انسان به همدیگر

سلام....بازم سلام

خوبین..؟؟  من که خوبم امید وارم شما هم خوب باشید..

پیشاپیش سال جدید شمسی رو به شما

   دوستانم تبریک میگم 

      امیدوارم سال خوبی داشته باشین..

 

عشق

سلام ..حال دوستان چطوره؟؟

عاشقترین

ای کسی که از نگاهت می میرم
ای کسی که با تو آروم می گیرم
من رو با وجودت آرامش بده
قلبتو با قلب من سازش بده
نزار تا بی تو دلم تنها بمونه
چیزی جز یادت برام باقی نمونه
با حضورت آسمونو آبی کن
هوا رو با اون نگات آفتابی کن
ای عزیزم
بهترینم

باتو....من عاشقترینم

امیدوارم لذت برده باشید...

من

سلام .سلامی به گرمی دلها

من کیم.....

من کیم ، جز باد و خاری پیش رو
من کیم ، جز خار و باد از پشت او ؟
من کیم ، جز وحشت و جرات همه
من کیم ، جز خاموشی و همهمه ؟
من کیم ، جز زشت و زیبا ، خوب و بد
من کیم ، جز لحظه هایی در ابد
من کیم ، جز راه و جز پا توأمان
من کیم ، جز آب و آتش ، جسم و جان ؟

من کیم ، جز نرمی و سختی بهم
من کیم ، جز زندگانی ، جز عدم ؟
من کیم ، جز پایداری ، جز گریز
جز لبی خندان و چشمی اشکریز ؟
ای دریغ از پای بی پاپوش من
درد بسیار و لب خاموش من
شب سیاه و سرد و ناپیدا سحر
راه پبچاپیچ و تنها رهگذر.. .
(شاملو)
یا حق دوستان......